els 8 néts

"Viure és envellir" ¡Força! Endavant sempre!

dimecres, 31 de desembre del 2008

fi del 2008 envoltat de lletres! Bon Any 2009!



M’he fet d’unes lletres de diferents format i colors molt divertides del abecedari són 26 en total (s’ha omès la LL i la Ñ) Des del dia 6 de desembre cada dia n’he usat una de pantalla a l’ordinador i avui just acabant l’any amb la Z.

M’ha agradat acabar l’any amb les lletres del nostre abecedari, jo ho he volgut així… no per res, si per retre un homenatge (a la lletra L) em la qual m’hi sento identificat, des d’aquell regal/diagnosticat del maig 2001 de la malaltia de per vida l’ELA esclerosis lateral amiotròfica.

Dos mil set-cents noranta eles 2.790 L tantes com dies han passat! Només perxo he volgut acabar l’any al arrop de les lletres.

La L és el meu coixí, la meva parla, el meu respir, les ennuegades, els tremolors de mans i cames, els vidres a la sang, les rampes, la meva L per medi d’un agosarat cansament s’ha apoderat qual lladre del meu cos…mica a mica, pas a pas…repetint-me constantment, segon a segon! Ei! Ep! Conta-hi què soc aquí! A totes hores és fa sentir! M’ha tirat per terra 48 vegades!

Ja veieu que n’és de simple. Tota la vida que algú em vulgui regalar acompanyat de la senyora ELA, acompanyat de la lletra L l L l L l L l L l L l L L l L l L l L l L l L l L l així fins a 2.790 eles! Tantes com dies que l’ELA i jo som U anem com bons amics o emants juntetes a tot erreu..


“Feliç 2009…en la mesura del possible”

Per tots els que amb llegiu abraçades! Us demanaria que divulgueu la noticia! Què un elàtic que ha volgut acabar l’any envoltat de lletres, en especial la L.

Josep Rof i Rof

Apunt:
Si us bé de gust sintonitzeu el canal de TV el 33 a les 23:30 hores del dia 7 de gener, on coneixereu de primera mà per afectats d’ELA la seva lluita diària amb i per la malaltia. Hi esteu tots convidats. Des aquí vull agrair el nostre 33 la valentia per la divulgació d’ una malaltia que tan poc se’n sap i menys es coneix. Jo a l’ELA li he posat un nom “La Gran Desconeguda” ho és, ningú en sap res, o quasi res, tret del entorn dels afectats.”

en la meva pantalla del ordinador la Z posa fi a l'any 2008
Avui corre l'homme dels nassos!
Mentres el nou any 2009 treu el nas a la cantonada!
Abraceu-lo! Mimeu-lo! Estimeu-lo!
Ens acompanyará tot un any més de vida!
I per mi serà un altre any ple de lletres L!