els 8 néts

"Viure és envellir" ¡Força! Endavant sempre!

dimarts, 21 d’octubre del 2008

poemes just despertar!


SONS DIFERENTS
El plor d’un nadó.
Un telèfon sonant.
El nadó segueix plorant.
El telèfon ha callat.
*****

DE COLORS, VA LA COSA
No menjo maduixes, taquen la boca.
No prenc cafè, és massa negre.
Arriba la néta, color cafè amb llet.
Me la menjo a petons!
*****

L’ÀNIMA
Jo l’ànima del mar que fa remor.
Jo l’ànima de l’horitzó besant el cel.
Jo l’ànima del vent què...
dolçament vol acariciar-vos.
*****

LA PLUJA ESPERADA
Núvols grisos, amb to amenaçant,
tenen el sol, totalment amagat.
Mentes jo al llit adormissat, la
necessitada pluja estic esperant!
*****

SÀVIA NATURA
Unes fulles mogudes pel vent, al pati jugant.
Uns ocells buscant l’esmorzar, a la fresca gespa.
Un murmuri d’abelles a les flors. Jo al llit, mig
adormissat. Porto la mascareta posada. És un regal!
poder-ho contemplar pel finestral. Sàvia natura.
*****

dimarts, 21 / octubre / 2008
rofrofjosep és
jrrof