els 8 néts

"Viure és envellir" ¡Força! Endavant sempre!

dimecres, 26 de novembre del 2008

Subhasta Benèfica "PROJECTE ELA"

Hola amics!
Els dies passen que volen! Fa dos dies posaven l’anunci de la subhasta i ja ha passat per cert amb un CLAMORÓS ÈXIT vaig el meu punt de vista...

Vaig pujar 6 vegades per l’amic Forges i a l’últim segon i no va poder ser (però vaig fer pujar 20 euros més la subhasta) i això penso que és bo. Gràcies a tots i per tots els que haveu pujat i els que no també. He! I els que m’haveu visitat al blog.

Avui hi ha un article a el Periódico Els experts busquen a la gespa dels camps italians la possible causa de l'esclerosi lateral amiotròfica . Llegiu-lo paga la pena dona la visió de lo que és la malaltia

Sense cap cosa més interessant per explicar-vos una abraçada a tot l’equip de la
Fundació Catalana d'ELA. Morrie i petonets venen transportats dintre núvols flonjos de cel
ells us els acostaran compteu-hi! No fos que els deixessin anar de cop...jo no vull ser-ne
responsable.

Animeu-vos!
La subhasta ens ha passat!
D’altres en vindran!!!!!
En Josep ja l’està esperant!


Josep Rof i Rof

1 comentari:

Josep Rof Rof ha dit...

dibuix de les motoneurones... són les que atròfia l'ELA