els 8 néts

"Viure és envellir" ¡Força! Endavant sempre!

dilluns, 12 de gener del 2009

un entrepà!


Un blog! Dintre un altre blog!
Si més no es força curiós! He trobat aquest Xou de moda Lego i sense pensar-m'ho l'he volgut penjar-lo al meu bloc.

Per mi ha set una nova experiència en el món dels blogs.
Es com un entrepà, el meu blog son les llesques i l’altre és el pernil, però on és el tomàquet, la sal i l’oli?
Tinc la solució sereu tots vosaltres que visiteu el meu blog.

Així doncs bon profit! I que vos vagi be la notòria desfilada. Jo ja he escollit model. Ara vos toca a vosaltres.

Un món màgic el de Lego i el dels blogs.

Recordeu que un blog sense els comentaris és un blog mort en vida, josep rof i rof
.
Xou de moda Lego - 3xl.cat - Ginàpolis <-el link que vos deixará accedir a l'entrepà
.
(gràcies Ginà per deixar-m’ho fer, ara que ho penso no t’he demanat permís, et demano disculpes)
.

1 comentari:

Josep Rof Rof ha dit...

sense cap comentari m'hauré de fotrem l'entrapà sol! Trista pena!