els 8 néts

"Viure és envellir" ¡Força! Endavant sempre!

dilluns, 29 de juny del 2015

dreceres

Anàvem a la font quan ja queia la tarda, 
resseguíem camins, 
corriols i dreceres, 
ens arribava el cant que fa l'aigua i la pedra. 


Érem els habitants d'un estiu de miracle, 
tot era tan feliç que no ho enteníem. 

Joan Teixidor, «La font», dins Fluvià (Barcelona: Columna, 1989)






He recobrat la meva LLIBERTAT, poc a poc vaig aconseguint fer lo que feia abans del 25 de març  on recordeu vaig trencar-me la tíbia-peroné.

També us dic que m’ha quedat molta por a caure, de mica en mica, recobraré la confiança amb mi mateix i tot serà diferent, vull dir que tornaré a fer excursions llargues, de moment just he anat al centre.

El meu món s’ha obert de nou, ja he passejat, vull dir, he sortir unes cinc vegades, e xerrat amb els avis de la plaça, encalmat i a poc a poc tot serà com abans del 25 març. Josep