els 8 néts

"Viure és envellir" ¡Força! Endavant sempre!

dimecres, 3 d’octubre del 2012

caure de cop



TERESA COLOM
On tot és vidre Pagès editors
frases:
“La bellesa del verd sobre l’aigua estancada es percep des del seny que la cristal·litza; rebenta els quadrats que partien les molècules de vida...”
***
“La ment és el predador que ens aguaita.”
***
“Un ós famolenc com la fragilitat del nostre ànim en un món que no perdona els ferits.”
***
“I amb el primer rampell em lligo una corda al cervell de la qual tiro en el rampell segon per fer-me caure.” “Només el món continua il·lès.”


***
Caure de cop
en el pou de la ment
lliscós com una víscera
i així d’humà.
Estranya al que faré després
---aixecar-me per continuar
com si caure fos una impressió.
M’hi deixaria les ungles però en el descens res no té forma.
La consciència de la caiguda és la meva única solidesa.
Tot líquid per on m’escolo, però amniòtic
és massa dens perquè m’hi pugui ofegar.

Hola Teresa tinc el teu llibre a les meves mans.
‘On tot és vidre’
Promet ser interessant, no he trobat referencies teves, les he buscat per la xarxa i n’he trobat un munt, així em seràs més propera.
Llegint-te amb faràs una mica més feliç!
Abraçades Josep Rof Rof